Saturday, September 25, 2010

KasT 2010

KasT tau ka Kejohanan Sukan Tahunan kolej KhAR (kolej aku meh nya) dipenyadi kena ka ari 5 (September, 24-26) siti ari pengawa tiap taun kolej KHAR. Baka selama, aku sigi enggau rang masuk dalam pekit lumba enggau main tu. Enti taun-taun suba aku lebih gagit ati agi ngambi lumba tang taun tu aku maioh agi masuk pekit dalam main. 
Saritu, aku enggau urang main 'handball' nitih ke tim bala kaban aku ke bukai. Enti ba sekula suba handball sigi main ti dikerindu ka aku tang ketegal ti lama udah enda main sepengudah ke masuk UPSI, nya ngasuh aku pulai enda nemu main baru. 
Ba siti-siti pekara ke nyadi endang sigi bisi pemanah sereta bisi mega ampa ia. Baka nya mega enggau KasT tu tadi. Ba palik mata aku sereta pikir runding aku, lumba enggau main tu tau diberi puji ti tinggi ketegal uang ti ngadu ke pengawa tu udah bejalai ke ia enggau nangka pemujur, tang siti utai ka dikritik aku ditu ia nya urang ti dipadu nyadi judger dalam lumba enggau main tu.
Peda aku sida ia kelalu 'skema' maia bejalai ke pengawa. Bisi uang bukai ka masuk ba pekit nya pan enda diasuh sida ia ketegal ti nadai nombor ba baju. Enggau nya uji kitai mansik nama tuju lumba enggau main tu digaga. Enti ia digaga kena ngiga pengari Kolej ngagai sukan enggau lumba ke deka datai, nyadi nama kebuah sida tu enda meri peluang ngagai uang ke deka nguji bemain masuk ba pekit tu.?
Sama meh kitai wai berunding ke pekara tu laban kitai tu deka nyadi cigu enda lama agi (UPSI student laa). Kebuah pea laban ba sekula ila kitai deka betemu enggau sukan tahunan mega. Enti ktai dipadu ke nyadi cigu sukan dia, patut kitai meri peluang ngagai nembiak milih sereta masuk dalam pekit ti dikedeka ke sida. 
GBU Cigu....


 emas handball




 my collection for KasT 2010


 my collection for KasT 2010

No comments:

Post a Comment